רפואת שיניים דחופה בירושלים

בין הכותל לקניון ממילא חשת בכאב מציק בשן, חיכית עד החזרה הביתה וחשבת שאולי זה יעבור אבל זה רק הולך ומתגבר, ומה יהיה בלילה איך אפשר לישון? בוודאי תשמח לדעת על שרותי רפואה דחופה בירושלים הפועלים 24 שעות בימימה. מי אמר דחוף ולא קיבל?

מה עושים שנתקעים
הם רואים ברפואת השיניים שליחות אמתית מאמינים בעצמם , במה שהם עושים ובעיקר זמינים בשבילכם לכל בעיה שתצוץ בכל שעה ביממה. כאלה הם רופאי החירום של ירושלים במלוא הדרם ותפארתם שיעלימו לכם את הסבל ויוציאו אתכם מחויכים.

המרפאה של ד"ר מרגוליס ברחוב הפלמ"ח תוכל לסייע לכם לפתור כאב המציק לכם בכל זמן שרק תרצו. תקבלו כאן טיפול מרופא מומחה בוגר הפקולטה לרפואת שיניים במרכז הרפואי הדסה עין כורם. אז אם נתקלתם בכאבי שיניים שלא סובלים דיחוי הודיעו למרפאה, תגיעו אל תדאגו לחנייה כי תקבלו אותה סמוך מרפאה ובחינם.

ד"ר אלברט הוא רופא שיניים בעל התמחות כללית D.M.D עם ותק של יותר מ30 שנה. ד"ר אלברט וצוות הרופאים במרפאה ישמחו להעניק לך שרות רפואה דחופה במרפאה ברחוב הסורג בעיר. רק תתקשרו אליו לנייד, תגיעו ותקבלו טיפול במלוא הרגישות ובמקצועיות.

במעלה הדומים תוכלו למצוא את ד"ר איליה המטפל במרפאת שלג אשר בבעלותו וישמח לתת לכם שרות אדיב ומקצועי בכל שעה שרק תרצו , אצלו השן במקום הראשון.

ד"ר גפני יוסף בוגר האוניברסיטה העברית הדסה יטפל בכם במרפאתו שברחוב המלך ג'ורג' 24 שעות ביממה. תקבלו מענה מקצועי ואדיב לכל דבר הנגרם לשן.

במרפאת שיניים מתקדמת הפועלת כבר למעלה מ30 שנה תמצאו את ד"ר לנדאו סנטר, שבשעת חירום תשמח להעניק טיפול מידי לכל צרה שרק תבוא. אז בפעם הבאה שיש מקרה חרום תגיעו להלל 22.

ד"ר סעיד פאדי מעניק שרותי חירום במרפאתו בדרך חברון 131. במרפאה תזכו לשירות אדיב מרופא שאצלו השעות הקטנות של הלילה הם השעות המרכזיות ביום.

במרפאת פרו סמייל יעניקו לכם וגם לילדיכם טיפול חירום 24 שעות ביממה במרפאה ברחוב דרך חברון 49. המרפאה הינה בעלת סטנדרטים גבוהים במיוחד ובתיאום מראש תוכלו להיפטר מכל מה שמציק לכם ומדיר שינה מעינכם.